Pages

Sunday 25 September 2011

SaAt sAaT

Saat ALLAH mencintai seseorang,
Tempat pertama menerima sentuhan itu adalah HATI.
Di situlah ALLAH melenyapkan segala RASA PUTUS ASA mereka,
Kemudian BERGANTI dengan HARAPAN dan KEIGINAN untuk berubah menjadi insan BERJIWA BERSIH.





Kpd Allah: aku dlm kesakitan
Jwb-Nya : Jgn pts asa dgn rahmat Allah
Kpd Allah: tiada siapa tahu apa di dlm hatiku
Jwb-Nya : Ingatlah Allah, hati akan menemui ketenangan
Kpd Allah: ramai org menyakitiku
Jwb-Nya : Maafkn mereka & pintalah kemaafan utk mereka
Kpd Allah: aku rasa keseorangan
Jwb-Nya : Aku dkt dgn kamu lbh dr urat/saluran drh
Kpd Allah: dosaku t'lalu bnyk
Jwb-Nya : Dan siapa yg memberi keampunan mlainkan Allah
Kpd Allah: jgn tinggalkn aku
Jwb-Nya : Jadi, ingatlah Aku, Aku akn ingat kamu
Kpd Allah: aku ada bnyk mimpi yg ingin jd kenyataan
Jwb-Nya : 'Panggillah ke atas Ku, Aku akn membalasnya...

0 comments: